مشاوره ثبت شرکت بصورت تلفنی و آنلاین – کارمنتو

ب – مقادیر واقعی نفت خام تولید و حفظ شده از میدانهایی که به موجب مقررات این قرارداد وارد مرحله توسعه شدهاست بدین گونه که هر گاه ترتیباستهلاک هزینههای اکتشاف بر مبنای احتساب تعداد معینی سنت برای هر بشکه ملاک عمل قرار نگیرد مبلغ استهلاک سالانه برای هر بشکه مساوی بایک پانزدهم کل هزینههای اکتشاف تقسیم بر مقدار کل نفت خامی که در سال مربوطه تولید و حفظ گردیدهاست خواهد بود. ۱ – نیم سنت امریکایی در هر بشکه برای مقادیر خریداری شده یا فروخته شده تا میزان دو میلیون تن در یک سال. مبلغ ضمانتنامه مذکور هرساله به نسبت مبالغی که طرف دوم بابت عملیات اکتشافی در سال مزبور عملا خرج نموده یا جزء مخارج اکتشافی درآن سال تلقی شود قابل تقلیل خواهد بود. ج – هر وقت سطح تولید از قطعه ۳ که در ضمیمه الف توصیف گردیده برای نخستین بار به میزان متوسط روزانه چهارصد هزار بشکه آمریکایی رسید ومدت سی روز متوالی از آن سطح پایین نیاید طرف دوم مبلغ سه میلیون دلار آمریکایی به عنوان پذیره بهرهبرداری به طرف اول خواهد پرداخت،پرداخت مزبور ظرف سی روز از خاتمه دوره سی روزه متوالی مذکور فوق انجام خواهد گرفت. ۱ – طرف دوم قبل از انقضای مدت سی روز از تاریخ اجرا مبلغ بیست و پنج میلیون دلار آمریکایی (۲۵۰۰۰۰۰۰ دلار) به عنوان پذیره به طرف اولخواهد پرداخت مبلغ مزبور در یکی از بانکهای شهر نیویورک ایالت نیویورک کشورهای متحده آمریکا به حساب طرف اول گذاشته خواهد شد شمارهحساب مزبور و نام و آدرس بانک مذکور به وسیله طرف اول حداقل ده روز جلوتر از تاریخی که پرداخت آن باید انجام گیرد کتباً به طرف دوم اخطارخواهد شد. ᠎This a rt᠎icle has been wri tten with G SA C onte᠎nt G en er​ator Demoversi​on᠎!

ثبت شرکت سهامی

ب – هر وقت سطح تولید از قطعه ۳ که در ضمیمه الف توصیف شده برای نخستین بار به میزان متوسط روزانه دویست هزار بشکه آمریکایی رسید ومتوسط سی روز متوالی از آن سطح پایین نیاید طرف دوم مبلغ دو میلیون دلار آمریکایی به عنوان پذیره بهرهبرداری به طرف اول خواهد پرداخت،پرداخت مزبور ظرف سی روز از خاتمه مدت سی روزه متوالی که در فوق ذکر شد انجام خواهد گرفت. ه – سهم هر یک از طرفین یا سهم هر یک از اشخاص جزء طرف دوم از زیانهای متحمله در مورد انجام عملیات در ایران مشروط بر آنکه به وسیله بیمهیا به نحو دیگری جبران نشده باشد این خسارات شامل مطالبات غیر قابل وصول و زیانهای ناشیه از دعاوی خسارت مربوط به عملیات انجام شده درایران و زیان ناشیه از خسارات وارده به ذخایر تجارتی یا هر گونه دارایی که برای عملیات مزبور در ایران استعمال شود یا انهدام یا از دست دادن آنهاخواهد بود. ۲ – طرف دوم با رعایت مقررات بند ۳ زیر طی دوازده سال اول از تاریخ اجرا حداقل مبلغ پانزده میلیون دلار (۱۵۰۰۰۰۰۰ دلار) برای عملیاتی که بهموجب این قرارداد متعهد گردیده است مستقیماً و یا از طریق شرکت لاپکو خرج خواهد کرد. نکته بسیار مهم برای ثبت شرکت اینترنتی این است که تهیه اسناد ثبت شرکت مانند اساسنامه، تقاضانامه و یا شرکتنامه نیاز به مهارت و دانش حقوقی دارد.

کارگزار و پیمانکار کل مکلف است ظرف مدت شصت روز از تاریخ اجرا درخواست ثبت خود را طبق قوانین و مقررات ثبت شرکتها در ایران به ادارهثبت ایران تسلیم نماید. ۲ – دفاتر اصلی و محاسبات شرکت لاپکو و طرف دوم به دلار آمریکایی نگاهداری خواهد شد و به این منظور تبدیل پول ایران به دلار آمریکایی و دلارآمریکایی به پول ایران به نرخ معدل واقعی ماهیانهای تسعیر خواهد شد که به آن نرخ پول ایران توسط شرکت لاپکو یا طرف دوم در ماه مزبور در مقابلدلار آمریکایی خریداری شده است و هر گاه اینگونه خرید ظرف ماه مزبور به عمل نیامده باشد نرخ خرید نزدیکترین ماههای پیش مأخذ تسعیر خواهدبود. ۶ – هزینهها و عایداتی که به ارزی غیر از دلار آمریکایی یا پول ایران باشد بر اساس متوسط نرخهای خرید و فروش ارز مورد بحث در نیویورک در پایانوقت اداری در روزی که هزینهها یا عایدات مزبور صورت گرفته باشد (طبق گواهی چیسمانهاتان بانک نیویورک) به دلار آمریکایی تسعیر خواهد شد. ۲ – دولت ایران تضمین مینماید که نرخ مالیات بر درآمد یا سایر مقررات مربوط به تعیین سود ویژه ناظر بر بازرگانی اول و شرکتهای جزو دوم و هرشرکت بازرگانی نامساعدتر از نرخها و مقرراتی نباشد که ناظر بر سایر شرکتهایی است که در ایران به عملیات مشابه اشتغال داشته و جمعاً بیش از پنجاهدرصد نفت خام ایران را تولید یا موجبات تولید آن را فراهم میکنند.

فرق ثبت شرکت سهامی خاص با مسئولیت محدود

۲ – شرکت لاپکو بعد از تأمین احتیاجات مشروح در بند ۱ این ماده هر مقدار از گاز که برای تأمین تعهدات طرفین اول و دوم که ممکن است در مقابلخریداران بر عهده گرفته باشند لازم باشد به طرفین مزبور تحویل خواهد نمود مقادیر قابل تحویل به هر یک از طرفین طبق شرایط مقرر در ماده ۲۲تعیین خواهد گردید. ۶ – پس از کشف نفت در ناحیه عملیات به میزان تجارتی طرف دوم میتواند اقلا شصت روز پیش از شروع هر دوره سالیانه به طرف اول اعلام کند کهقصد دارد به جای اجرای تمام یا قسمتی از بقیه تعهدات مربوط به مخارج مشروح در بند دوم این ماده مبلغ معینی به حساب دستگاه مختلط برایعملیاتی غیر از اکتشاف خرج کند مخارجی که به این ترتیب به عمل آید به منزله مخارجی خواهد بود که در اجرای مقررات بند ۲ این ماده به عمل آمدهباشد و در این صورت از تعهدات طرف اول برای پرداخت هزینه عملیات دستگاه مختلط به میزان نصف مخارج مزبور کسر خواهد شد. ج – ارزش کلیه نفت خامی که بطریقی غیر از طریق فوق توسط طرف اول یا هر یک از شرکتهایی که جز و طرف دوم هستند یا شرکتهای بازرگانیفروخته یا صادر شده باشد یا تحویل شده باشد (به جز نفت خامی که به عللی خارج از اختیار شرکت لاپکو ضایع گردیده یا در جریان عملیات بهمصرف رسیده باشد) که ارزش آن بر اساس بهای اعلام شده نفت خام مربوطه در روز فروش یا صدور یا تحویل منهای هر گونه تخفیف که به موجب بند(ط) از ماده ۱۱ قانون نفت مورد تصویب طرف اول قرار گرفته باشد احتساب خواهد شد مشروط بر آن که در مورد فروشهایی که به شرکتهای بازرگانیمیشود ارزش نفت خام عبارت خواهد بود از مبلغی که از شرکت بازرگانی مورد بحث برای نفت خام وصول میشود.

发表评论

您的电子邮箱地址不会被公开。 必填项已用 * 标注