چگونه در اینستاگرام لایک بیشتری دریافت کنیم

چگونه در اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام بیشتری دریافت کنیم (و چرا هنوز اهمیت دارد)

4. حساب های صحیح را علامت گذاری کنید

ما به خانواده اش اعتبار می دهیم. در صورت لزوم، پست و در عنوان پستی که با آن کار می کنید تگ کنید. به عنوان مثال، اگر محصولات یا افراد برجسته ای در عکس خود دارید، آنها را در پست تگ کنید. کمی زمان می برد و به سازندگان اعتبار می بخشد. اغلب اوقات، این برچسب ها منجر به لایک و نظر مارک ها در پست شما می شود.

CB2 اغلب عکس‌های مشتریان خود را بازنشر می‌کند یا درباره کسانی که در طراحی فضا مشارکت داشته‌اند صحبت می‌کند. در این پست خاص، آنها طراحان، محصول و محل برگزاری را تگ می کنند. برای این شرکت، طراحان لیبل و فضاهایی که از محصولات آنها استفاده می کنند، وفاداری مشتری را افزایش می دهد و کار آنها را تشخیص می دهد. این یک وضعیت برد-برد است.

5. درخواست تگ دوست

آیا تا به حال پست اینستاگرامی آنقدر جالب دیده اید که بخواهید بلافاصله به یکی از دوستانتان بگویید؟ هنگامی که این اتفاق می افتد، شما معمولاً چند گزینه دارید: پیوند را کپی کنید و برای آنها ارسال کنید، آن را از طریق پیام مستقیم ارسال کنید یا آنها را در یک نظر تگ کنید. اگر محتوای جالب یا خنده‌داری دارید، درخواست از کاربران برای تگ کردن دوست یک مرحله آسان است. آنها احتمالاً در حال حاضر قصد دارند شخصی را به هر حال تگ کنند، بنابراین این فقط مرحله بعدی است.

این دو مثال متفاوت هستند اما هنوز نتایج یکسانی دارند. یکی مفید است و دیگری احمقانه. با این حال، هر دوی آنها مستقیماً از دنبال کنندگان می خواهند که دوست خود را تگ کنند. نتیجه لایک زیاد و تعامل بالاست.

6. مکان پست خود را تگ کنید

از نظر مارک های مسافرتی و خرده فروشی، برچسب گذاری سایت تضمین می کند که تصویر شما زمانی که مردم به یک سایت نگاه می کنند ظاهر می شود. انجام این کار آسان است و نباید بیشتر از زمان ارسال پست شما طول بکشد.

بسیاری از بازدیدکنندگان پرشور اینستاگرام نیز از اینستاگرام برای جستجوی بهترین گزینه های غذا و نوشیدنی در یک رستوران استفاده می کنند. با باز کردن یک سایت ویژه، آنها می توانند به راحتی تصاویر غذاهایی را که می خواهند امتحان کنند پیدا کنند. اگر محتوای شما خوب باشد، لایک ها در اینستاگرام به صورت ارگانیک از طریق تگ موقعیت مکانی ظاهر می شوند.

Vogue Living شهر را در این پست معرفی کرد. برای کسانی که می خواهند از این مکان دیدن کنند یا در مورد آن بیشتر بدانند، می توانند تمام پست های سایت را بررسی کنند. همچنین این امکان وجود دارد که دیگران در این پست قرار گرفته باشند زیرا آنها به پولیا به عنوان یک مکان بالقوه برای تعطیلات نگاه می کردند. این بازدیدکنندگان هستند که به لایک ها اضافه خواهند کرد.

7. زیرنویس های خود را به خوبی عکس های خود بسازید

همه ما از قبل می دانیم که رسانه های عالی کلید ایجاد یک مخاطب اسیر هستند. اما در مورد کپشن همراه چطور؟ این بخش را به عنوان غیر ضروری پنهان نکنید و از خلبان خودکار با کلمات خود استفاده نکنید. با لحن و صدای مناسب، زیرنویس‌های شما می‌توانند به اندازه عکس‌های شما جذاب باشند.

ایجاد زیرنویس خوب به عنوان یک اولویت به معنای ایجاد انتظارات با مخاطبان است. آنها مشتاقانه منتظر زیرنویس های پست بعدی شما هستند و زمان بیشتری را با پست های شما می گذرانند. نوشتن نظرات جذاب مهارتی است که می تواند در طول زمان توسعه یابد.

نیویورکر به حرف ها و تصاویرش معروف است و اکانت اینستاگرامش در این زمینه کوتاهی نمی کند. با گزیده ای صحیح از قطعه، خواننده به داستان کشیده می شود و می خواهد درباره کودک موجود در تصویر بیشتر بداند.

8. با یک میم یا ترند بروید

هنگامی که به صورت استراتژیک استفاده می شود، الگوهای رفتاری و روندها در پست ها همچنان به نتایج جذابی منجر می شوند. اکانت های میم کاملی در اینستاگرام وجود دارد که به تم ها و موضوعات اختصاص داده شده است. برای گنجاندن آن در حساب کاربری خود، ابتدا باید مطمئن شوید که مخاطبان مناسبی برای آن دارید. این بدان معنی است که آنها با فرهنگ پاپ آشنا هستند و اغلب آنقدر آنلاین هستند که میم را با دیدن آن تشخیص دهند. برای برخی از برندهایی که آن جور شوخ طبعی نیستند، میم‌ها می‌توانند بیش از آنکه مفید باشند، نفرت‌انگیز باشند، بنابراین مطمئن شوید که قبل از اینکه به سراغ چیزی بروید، فقط به این دلیل که مد روز یا ویروسی است، با مخاطبان خود همراه باشید.

فرودگاه DFW این یادداشت را در میان عکس های هواپیما منتشر کرده است. برای اکانت های آنها بسیار خاص و برای کسانی که میم را می فهمند خنده دار است. همچنین دارای مقدار مناسبی از nerds در آن است.

9. انواع محتوای اینستاگرام را با هم ترکیب کنید

با معرفی استوری، انواع محتوای اینستاگرام گسترش یافته است. تعامل پست فید ممکن است تقریباً در همان زمان کاهش یافته باشد. با این حال، تعامل به طور کلی در میان انواع محتوا رایج تر است. این معیار اکنون شامل بازدیدهای ویدیویی، پسندیدن پست‌ها و حتی پاسخ‌های داستانی می‌شود.

معنی این موضوع برای شما این است که باید از ژانرهای مختلف استفاده کنید و در صورت امکان آنها را تبلیغ کنید.

تاجر جو

داستان معامله گر جو یک پست در آخرین پست فید ارسال کرد. این یک تاکتیک محبوب است که کسانی را که داستان‌ها را بیشتر تماشا می‌کنند مجبور کنیم آنها را به فید سوق دهند. اگر کاربر علاقه مند باشد، پست شما را کلیک کرده و لایک می کند.iStock Image

4条评论

发表评论

您的电子邮箱地址不会被公开。 必填项已用 * 标注