مدارک ثبت شرکت

یک نسخه اساسنامه و شرکتنامه و اظهارنامه، تحویل مؤسسین شرکت می گردد. شرکت نامه ها و اساسنامه ها، فرم های پیش فرضی دارند که فقط باید آنها را پر کنید و در نهایت اگر تمایل داشتید می توانید قوانین مخصوص شرکت خودتان را نیز به آن اضافه کنید. چون ثبت شرکتنامه در دفاتر اسناد رسمی با وجود ثبت خود شرکت در اداره ی ثبت، موجب پیچیدگی کار می شود، از این جهت به موجب مقررات مورخه 10 اسفند 1327 وزارت دادگستری به دوائر ثبت شرکت ها در مرکز و شهرستانها اجازه ی ثبت شرکتنامه داده می شود. nنوع دیگری از شرکتهای تجاری، شرکتهای تضامنی هستند. در شرکت های سهامی موارد دیگری که قبلاَ تذکر داده شده در آگهی قید می شود. نوع دیگری از شرکتهای تجاری، شرکتهای تضامنی هستند. تشخیص شرکت دانش بنیان بر اساس معیارهای آیین نامه ارزیابی شرکتهای دانش بنیان و توسط کارگروه ویژه ارزیابی و تشخیص شرکتهای دانش بنیان صورت میپذیرد در صورت احراز شرایط مذکور، انتقال سهم الشرکه باید با تنظیم سند رسمی انجام بگیرد.

گفتنی است که هر گونه راهنمای ثبت شرکتی و مشاوره تخصصی در زمینه تشکیل شرکت در قم کاملاً رایگان است. گفتنی است که قوانین ثبت شرکت قم تفاوتی با دیگر شهرها و استانهای کشور ندارد. گفتنی است که پرداخت مبلغ اضافی هیچ تاثیری در سریعتر طی شدن این روند قانونی و کاهش مدت زمان ثبت شرکت در قم ندارد. این شرکت با شرکای غیرسهامی و ۱ یا چند نفر شریک ضامن تشکیل میشود. هر تصمیمی برخلاف این امر باطل است. نحوه ثبت شرکت در استان قم همانند دیگر استانهای کشور است. همچنین آماده کردن این مدارک احتیاج به تخصص حقوقی و تجربه در این زمینه دارد همۀ مراحل تشکیل شرکت با نظارت این اداره انجام میگیرد. نحوه ثبت شرکت در استان قم چگونه است؟ کارشناسان این مجموعه نیز در تمام طول هفته و در تمام ساعات شبانهروز آمادۀ پاسخگویی به شما هستند. همچنین وجود راههای ارتباطی مناسب با استانهای همجوار به بازرگانان و کارآفرینان امکان میدهد به راحتی به این شهر سفر کنند و به فعالیت اقتصادی بپردازند.

بر این اساس، اگر قصد فعالیت تجاری قانونی در قم را دارید باید شرکتی در راستای فعالیتهای خود تاسیس کنید تا از دید قانون نیز به رسمیت شناخته شوید. کارشناسان این اداره به بررسی دقیق آنها میپردازند و اگر اشکالی مشاهده کنند، مدارک را برای اصلاح باز میگردانند. همانطور که گفتیم در شرکت­های با مسئولیت محدود اگر تعداد شرکا بیش از ۱۲ نفر باشد باید هیئتی سه نفره تحت عنوان هیئت نظار تشکیل داد.  This ​post has be᠎en gen erat​ed with GSA Conte nt Gen er at or  DE​MO همان طور که ذکر شد،امروزه اکثر مردم سعی بر آن دارند که فعالیت های خود را در زمینه های اقتصادی،صنعتی،کشاورزی،تولیدی و غیره تحت یک قالب سازماندهی شده انجام دهند،بنابراین تمایل بیشتری به تاسیس انواع شرکت های تجارتی و غیر تجارتی نشان می دهند تا از مزایای این شرکت ها استفاده کنند. این اداره زیر نظر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور فعالیت میکند و وابسته به قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران است. nمدارک ثبت شرکت در قانون تجارت جمهوری اسلامی ایران هفت نوع شرکت تجاری تعریف شده است: شرکت سهامی خاص، شرکت سهامی عام، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت تضامنی، شرکت نسبی، شرکت مختلط سهامی، شرکت مختلط غیر سهامی، و شرکت تعاونی تولید و مصرف.

شرکت رایانه ای شرکتی است که موضوع فعالیتش در زمینه کامپیوتر (سخت افزار و نرم افزار) می باشد. شرکت نسبی نیز مشابه شرکت تضامنی است و تحت عنوان خاصی تشکیل می شود ، تنها تفاوت آن این است که شرکاء به میزان آورده خود مسئول پرداخت تعهدات و قروض شرکت هستند . ها و موسسات در این ادارات نیز بود. نکته: پس از ثبت موسسه غیر تجاری در اداره ثبت شرکتها و دریافت مدارک، اقدامی که مطابق با قانون تجارت ضروری است، اعلان عمومی از طریق انتشار آگهی ثبت موسسه در روزنامه رسمی و روزنامه کثیر الانتشار موسسه است. حداقل سرمایه برای ثبت این شرکت ها یک میلیون ریال می باشد ، در صورتی که تعداد اعضاء بیش از 12 نفر باشد تشکیل هیئت نظار نیز الزامی است . ​Da ta was g᠎enerated with t​he he lp ᠎of GSA C​on᠎tent Gen᠎er᠎ator D emoversi᠎on متقاضی با دریافت پیش نویس آگهی از سامانه و تحویل به اداره ثبت شرکت ها به صورت حضوری ( می تواند شخص متقاضی یا وکیل وی باشد ) آگهی را دریافت نمایید و پس از آن باید اقدام به پرداخت هزینه های مربوط به روزنامه رسمی و کثیر الانتشار کنید . برای ساختوساز ملک خود نیز مجبور است مجوزهای لازم را دریافت کند. مراجعه حضوری متقاضیان ثبت شرکت و موسسه و ثبت تغییرات مربوط به آنها ، علاوه بر اینکه برای این متقاضیان وقت گیر و هزینه بر بود، با تجمع این افراد در ادارات ثبت شرکت ها و درخواست های متعدد آن ها موجب کندی انجام روند امور ثبت شرکتها و موسسات در این ادارات نیز بود.

发表评论

您的电子邮箱地址不会被公开。 必填项已用 * 标注